- i should not kiss you.. - no you shouldn't, i might bite

Bara för att det väntar tre dagar av hemmasittande, så kliar det i hela kroppen efter att få gå ut och röra lite på rumpan. Så för att stilla min extra energi lite lyssnar jag igenom all min gamla musik jag samlat på mig genom åren. Och så tvättar jag, men det är onödig fakta. Väntar på att resten av packet ska komma hem så man kan börja julfirandet. Baka massa bullar och smetig choklad. Insåg att jag trots upprepade hot inte har blivit mulad än heller. Bara för att jag skriver det här så kommer jag bli massmulad inom en alltför snar framtid, men jag är villig att ta den risken. Lite spänning i tillvaron har väl ingen dött av?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0