and i know pablo that you're lying to me


Well, jag har inte mycket att säga. Har hänt mycket och lite. Ingenting som egentligen spelar någon roll. Börjar bli lite ledsen över att sommaren börjar lida mot sitt slut. Får lite antiklimax över det faktum att jag just nu sitter och pratar med någon som är sådär bubblande kär, och för det faktum att jag inte ens är inärheten. Är lite mer irriterad på mig själv för att jag sitter och längtar efter någon som bor för långt bort för att det ska vara vettigt. Är mer irriterad för att jag inte riktigt fattar varför jag saknar den här personen. Jag tänker helt enkelt lite väl mycket just nu för att det ska vara vettigt. Bara en sådan kväll. Ska däremot ta och slå på lite serier och inte tänka alls. Lite bättre då.


x

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag tycker att vi tar och ses snart så att du kommer på bättre tankar!

2009-08-15 @ 05:04:06
URL: http://keepyours.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0