you're using again, like a true addict


Uttråkad. Något helt otroligt frenetiskt uttråkad. Det händer ingenting. Och jag vet, jag gnäller aldrig över det för jag tycker att man får skapa sina egna tillfällen. Man får göra något för sig själv för man kan inte sitta och vänta på att något ska trilla ner i knät på en. Men allt jag kan göra just nu, är att vänta och göra den bästa av situationen jag sitter i just nu. Men så här på kvällskvisten.. eller nattkvisten kanske man ska säga, så finns det inte mycket att göra. Matar mig själv med sockerkick efter sockerkick samtidigt som jag maratonkikar på CSI. Det ända vettiga på tv vid den här timmen. Imorgon ska jag skapa mitt tillfälle att ha lite kul i alla fall. Med en såndär socker söt asiat. Oaoaoa! (edit, felstavning så nu är det tillfixat!)

x

Kommentarer
Postat av: Josefine

Du gör fel jue! OaOaOa ska det vara inte tvärt om! daaah!

2009-08-17 @ 02:56:19
URL: http://keepyours.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0