i shall search for you


Kaos som vanligt igår. Börjar kännas som en vana, en trevlig vana dock. Ofrivilligt stapplade jag efter halva kvällen runt på svarta klackar, vilket inte heller var helt fel för jag kände mig lite attraktiv då. Sprang in i min snyggaste vän från högstadiet, som jag inte sett på fyra långa år. Hon var lika lång och lika snygg fortfarande, även lika älskvärd. En annan snygging som florerade runt trappan försvann när man faktiskt letade. Och den enda karl man faktiskt ville prata med var upptagen med annat. Som att vända skivor. Ett stycke expojkvän jag inte sett på länge struttade även in. Kom och gick utan vidare intresse. Det var det för kvällen. Bye folks.


x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0