the time is forever


Jahajaja. Idag har jag inte gjort mycket vettigt. Höll mig lite sysselsatt med att riva ur min garderob något fullständigt. Så nu är det kläder överallt. Annars så har jag haft konstant ont i magen sedan jag vaknade och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Varför har jag det? Bara dumt. Så som sagt så har jag försökt hålla mig sysselsatt med olika saker. Som att jag har gått igenom mappar med foton och musik från 2005 och rensat till vansinne. Men nu när jag sitter ner och faktiskt gör ingenting får jag ont i magen igen. Det kommer och går. Och jag är fruktansvärt irriterad på mig själv.

(Förövrigt funderar jag på att klippa mig kort. Men jag vet inte om jag vågar. Jag vet med andra ord inte om jag faktiskt passar i det? Så hey, HJÄLP MIG. Tänk bort er luggen, den svarta färgen och det faktum att det är spikrakt så har ni mig i mitt naturliga korta hår. Vad tycker ni? Should I do it?)




x

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0