my baby takes the morning train





Även om jag var relativt otaggad inför måndagens bravader så var det lätt värt. Hade hur kul som helst, även om trion var halft splittrad hela tiden. Men vi hade kul tillsammans, som vanligt. Dagen efter tog jag mig en promenad hem till min D för lite lätt bakismys. För inte är det kul att vakna vid sjusnåret av att någon borrar i huvudet på mig. Vem i sitt rätta sinne börjar banka spik vid den tiden? Dessutom höll idioten på några timmar, med jämna mellanrum. Anyhoo. Hon fick mig att kika förbi en gemensam väns jobb för att hämta en efterlämnad accessoar, vilket gjorde att jag råkade fastna i någon timme eller två. Men jag fick trevligt sällskap, mat och kaffe på det. Perfekt. Dessutom lite skydd mot skyfallet som smög sig på. Annars hade jag fått leka wet t-shirt contest med mig själv. Inte så roligt som det låter kanske.
Blablablabal. Idag har jag jobbat och jag är slutkörd. Skippade alla raster för att få sluta tidigare. Värt. Kunde ändå inte äta med min mage. Bubbelbubbel, fånleeende.


x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0