you said you'd meet me, now it's quarter to two


Jag hade mycket för mig igår. Upp hyffsat tidigt för att glida runt i Kista med Moe. Och vet ni? I did it. Jag vågade. Såklart, som den andra gången, precis i sista sekunden med en massa svettningar och lätt yrsel innan. Men det är inte saken, saken är den att jag faktiskt gjorde det. Sen att jag inte stannade för att se om det gick bra eller inte, också en helt annan femma.
Kvällen/natten spenderade jag med att stå och uggla i en garderob. Fast jag hade väldigt roligt ändå, även om jag till och från höll på att somna på bänken. Fick lyssna på flytande franska, fyllesvammel och dunkande dunka-dunka. Lite annat också, men det kan vi hoppa över. Kallt var det ute sen, väldigt små chanser att komma hem i ett helt stadie, men jag fick sova bredvid värme med någon som snusade mig i nacken. Inte alltför hemskt. Nu ska jag fortsätta med min film och äta min hallontryffel.

x

Kommentarer
Postat av: M

Sv. Är ingen stackare :)

2009-04-14 @ 16:49:50
URL: http://sextankarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0