keep pushing and pulling me down


Efter våran hurtiga runda imorse la vi oss i solen och blottade oss lite för mina grannar. Vad gör man inte för lite sol på magen? Just nu däremot har jag mest pirr i magen. Sånt där jätte mysigt pirr, som gör att man inte riktigt kan äta alls, eller sluta fånle som ett jon. Imorgon ska jag gå och köpa mig en tågbiljett. Bara tanken för mig att bita mig hårt i läppen för att inte le ännu mer. Har redan ett sår i ena underläppen pågrund av för mycket bitande på mina stackars läppar. Blir nog mycket mer dom närmaste dagarna. Uh. Det var så länge sen jag kände det här pirret att jag är så fruktansvärt rädd att det ska försvinna lika fort som det kom. Att jag ska bli lika likgiltig och uttråkad som förut. det här intresset var ganska oväntat. Nej rättelse, väldigt oväntat.

Nu ska jag rensa min iPod. Få tankarna på lite annat.


x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0