these words of mine


AH! RÖV! Du är ett svin! Jag blir så fruktansvärt irriterad. Men du är som du är. Fortsätt din väg käpprätt åt skogen, gör det. Jag tänker fanemig inte hålla dig i handen.

Mådde åt fanders på Jensens idag, hade det relativt lungt däremot så det gjorde ingenting. Låg och vältrade mig i soffan någon timma efter att jag hade slutat innan jag pinade iväg till nästa jobb. Där hade jag verkligen ingenting att göra. Lökade mest. När alla hade försvunnit ut ur lokalen tog jag och C för oss av all mat som fanns kvar, satt och snackade skit en massa innan vi sopade undan det sista och begav oss. Så jag har haft en trevlig dag, det har jag. I det stora hela. Ska bruncha med Mo imorgon, sedan hoppas på att jag har fått skatteåterbäring. (Håller tummarna så att dom nästan trillar av). Ska vi satsa på en femhundring för att hoppas på det bästa?

x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0