i didn't steal your boyfriend


Okej, för första gången sen förra inlägget har jag tid att sätta mig framför datorn. For runt som en liten vettvilling igår, myste i solen med fårskallarna från jobbet och hade det allmänt bra. Sedan blev det skiva, så jag och Moa struttade iväg på klackar och likadana kläder för att förvirra alla. För det är ju så lätt att blanda ihop oss, intesant? Jobbade idag. Har mest mått illa och vart nervös. Mötte upp Johan för en födelsedagsmiddag som han är skyldig mig, eller var blir det ju nu. Skit samma, vad är det för här för tråkig summeringsjibbrish. Igår var en helt fantastisk dag, idag har den också vart det. Och imorgon åker jag, och även om min nervositet har släppt litegranna så har min mage frispel fortfarande. Kommer antagligen ha ett tag till också. Slänger antagligen in ett sista inlägg innan söndag imorgon innan jag åker. Om jag orkar. Eller har tid. Beror på.


x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0