and don't know what else to do


Jag älskar detta. Att vakna varje morgon med solen i ögonen! Sen att det snabbt följdes av massa blod i näsan imorse var ju en annan femma. Men jag måste nog medge, att våren är här har fått mitt humör att höjas. Jag ler och håller ögonkontakt, med personer jag innan helst undvek. Jag strålar fick jag höra idag, och jag kan nog hålla med om det. Jag känner mig bekväm i allt jag har på mig, fåglar kvittrar i huvudet på mig och jag orkar inte tänka på allt det dåliga när solen värmer mina kinder.

Dåligt, som att jag har mycket utgifter nästa månad. Minst 8 lax kommer försvinna fortare än jag hinner säga "bajs". Sedan måste jag oroa mig över mer pengar utöver dom. Kanske får jag skylla mig själv för att jag har sagt upp mig, men samtidigt vet jag själv att om jag fortsätter att jobba där kommer jag aldrig komma därifrån. Och jag mår bara dåligt av det stället. Det där med pengar löser jag, på ett eller annat sätt. Nu kom oron krypande lite. Jag borde gå och lägga mig. Ska läsa lite till i min nyinköpta bok nu bara (håll hårt i hatten, det är INTE en twilight bok!).


x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0