when it's me i can't forgive


ÅH. Fy. Fan. Vad. Det. Är. Kallt. Inatt sov jag faktiskt med en extra filt? Jag brukar aldrig sova med något extra? Men jag var så förbannat kall och frös så otroligt att jag blev nerbäddad som en liten stoppad korv. Sen sov jag till nu. Och nu mår jag sisådär. Förlåt säger jag nu. Jag uppdaterar inte mycket och när jag väl gör det är det bara skit. Men tragiskt nog har jag bara jobb i huvudet? Jag har blivit en såndär tråkig sak som bara har saker och berätta om.. som händer på jobbet. Som att jag igår fick min egna namnskylt! Jag slipper bli kallad för "Tessan" eller liknande. Sofia sitter nog kvar ett tag, men mest för att folk jävlas. Jag har fått träningsvärk i benen av att jobba en vecka i sträck. Ja, jag jobbar över mina lediga dagar. Jag måste även operera min fot, för jag har fått en såndär läskig brosksak som bara gör ont. Nästa vecka ska jag på kurs, som börjar halv åtta (åh herre min ge..) och slutar lagom till att jag börjar mitt pass. Hörde någon mitt jubel?

Nu får det vara nog. Ska krypa ihop och dö i duschen en smula.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0