nothing ever changes in me


Snart är bussbiljetterna mina!
Och resan blir på riktigt, riktigt! Annars så sitter jag stelfrusen och sjunger på the kooks. Kanske dags att gå och stänga det vidöppna fönstret i köket? Tror så..

Och nu har jag suttit med den här sidan uppe i en timma utan att skriva något? Grattis. Lyssnar fortfarande slaviskt på Luke's stämma. Är så trött.. Jobbar nu från och med imorgon fyra dagar i rad. Idag blev det sjukskrivning, inte kul att jobba när man blivit matförgiftad? (läs: nej förfan) Ska packa ihop lite saker och börja göra mig redo. Fast, fan jag tror jag åker hem i S flanellpyjamas bysser. Mysigare så.

Ps. Jag har fortfarande inte stängt fönstret.

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, the Kooks = Arvika! <3

2008-09-29 @ 20:55:28
URL: http://emmafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0