dimdiridimdimdim


Jag har så ooont i mina smååå fötter.. buhu. Men igår var jag ute och flängde, till Sugar Bar. Mötte upp några från Arvika, så igår blev jag presenterad som Jades vän. Mötte även min gamla "plastbror" som var ovanligt kramgo och helt överväldigad av att se mig efter några år. Vem säger att alkohol inte för folk samman? Hur som haver.
Det där skrev jag för fem timmar sen. Nu sitter jag hos D och håller på att slockna på tangentbordet. Hur gammal är jag egentligen, 67? Och på jobbet beter jag mig som om jag vore fem. Grattis. Men vad gör man inte för att roa sig själv?

AMANDA OCH KARIN ÄR HEMMA. Dom fisarna har vart på Kos i en månad nu. Medan vi fick det här pisskalla vädret. Hejochhå. Jag har i vilket fall som helst saknat dom. Pussgurkor. Ska se till att träffa dom så snart som möjligt.



Bara för det hittar jag inte bilden på oss tre från landet. Denna får duga, man ser Karins arm på kanten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0