tonight you dine in hell


Jaha. Sitter och gör inget, pillar förgäves i photoshop för jag vet ändå inte vad jag gör. Gnuggar mig i ögonen som en idiot bara för att kanske kanske piggna till någorlunda till jobbet. Måste förövrigt börja dra mig inom en halvtimma. Snark. (Hälsningen jag hade på min arm imorse var det finaste idag. <3)

Mitt huvud är lite uppåner. Tankar kommer och går men lämnar spår efter sig. Jag skulle behöva ta en andningspaus och bara rensa lite. Som att åka till min söta emma som jag saknar så himla mycket?


Kommentarer
Postat av: Emma

Gums, om det är jag som är den där Emman som vi vill åka till så säger jag bara: Du är välkommen när du vill! Kom hit!! :D

2008-09-28 @ 12:13:26
URL: http://emmafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0