let me out


Okej, jag måste lära mig att sova ut ordentligt innan jag jobbar. Och att även kanske äta och dricka någorlunda? Jag ska bli bättre, när jag kommer in i mina nya gängor ordentligt. Jag lovar mig själv det. Hur som haver. Efter jobbet träffade jag hjärtat och blev bjuden på en äckligt stor pizza. Fick som vanligt knappt i mig hälften innan jag skyfflade över den på hans tallrik. Åkte till mitt andra hjärta för att bara vara (snart får vi bara vara på riktigt!) och att äta middag hos hennes far. Mums. Nu är jag slutkörd i min lilla kropp, ska ta ett stort glas vatten och krypa ner i sängen. Imorgon börjar jag tidigare, så skäms på mig om jag somnar lika förbaskat sent som igår.

Kommentarer
Postat av: dadda

min baby :)

2008-09-03 @ 00:23:56
URL: http://metrobloggen.se/dadda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0