"jag har ingen pojkvän, men jag är rätt så vig!"


På full fart på väg in till staden för att besöka min kärlek. Eller kärlekar. Klart jag pratar om skor, vad trodde ni? Hittade mina höst/vinter stövlar igår. Föll som en fura redan med bara ena skon på foten. Saken var biff när andra skon hittade rätt plats också. Istället för att invänta min fina feta lilla lön som kommer om en månad (hur fan ska jag kunna vänta så länge?) så har jag annordnat så att dom kan få följa med mig hem redan idag. Yej!
Igår hittade jag även en kjol. Kjolkjolkjol, helt totalt snortajt och jag älskar den med. Den är dock redan min, ligger och myser i min väska. Sitter hos dadda. Ska åka nu. Ikväll blir det röj, tycker jag att jag är värd efter en veckas jobbande.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0