i'm reaching high


Hej, jag är en utslagen tjej. Jag hatar mig själv lite för att jag bestämde mig för att jobba idag. Sju dagar i rad? Stängning och öppning sista dagen? NEJ. Never again. Hur som helst. Idag var jag trött. Höll på att försova mig, hade ett rött armband på mig, fick frukt med smält choklad (grrhrhhhglls) av gullig kökspersonal och fick inte sluta tidigare som vanligt. Annars så.. har jag hittat ett par skor jag ska köpa. Imorgon blir det en liten ytte pytte shopping runda med D också. Eller mest häng på stan för att bara vara. Vet inte hur mycket lilla jag kommer orka imorgon. Det sliter på en att klättra omkring som en apa runt hela restaurangen.. kväll och morgon.

Hur som helst, jag ska sluta klaga. Som sagt så trivs jag. Och ännu en spännande sak, jag har fått ett skåp! Med tvillingen. Möh. Det bästa med jobbet är fantastisk mat. Som jag snart kommer tröttna galet på. Men man får ta det som det kommer, inte sant?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0