i'm off


Igår blev en bra dag. Fick sluta två timmar tidigare pga av överskott på värdinnor, gick fetlång promenad med arbetsvän pratade i flera timmar om allt och allt som det ska vara. Åkte därefter till M för att glutta film och halvsova till att åka till hjärtat och sova på riktigt.

Jag upptäckte en sak igår även. Jag gick så fruktansvärt mycket, även efter jobbet. Gick och gick och gick. Traskade på tills jag insåg hur långt jag kommit utan att faktiskt få ont i fötterna. Fantastiskt. Och ja, jag trivs otroligt bra på mitt nya jobb. I really do. I alla fall nu. Sen vet man ju aldrig?

Kommentarer
Postat av: dadda

jag är så glad att du trivs :)

2008-09-04 @ 15:44:40
URL: http://metrobloggen.se/dadda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0