i wanna make you mine now


Muffin! Som jag då sen kan äta när jag vill ha en fika *nynn*
. Sitter med andra ord och äter en fet chokladmuffin samtidigt som jag försöker nynna till musik. Ingen bra kombo då smulor fritar sig från min lilla mun och flyr fältet. Mums ändå.
Imorgon blir det jobb. Ska försöka sova lite innan dess. Jobbar dock bara fyra timmar, så jag överlever. Tisdagen däremot ser mörk ut, med tanke på att jag stänger. Igen. Buhu. Ja, jag tycker synd om mig själv. *And you make shure I eat today.*

(D! Jag försökte ringa dig förut, men din mobil var tydligen avstängd, eller så är min mobil fucked som vanligt. Jag ringer dig imorgon igen i alla fall. Älskar dig.)

Kommentarer
Postat av: dadda

caaall mee

2008-09-29 @ 16:07:57
URL: http://dadda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0