i made en-egen-sektion galant


Ja, eftersom att jag inte riktigt får in i mitt lilla huvud att det faktiskt är söndag idag tänker jag att det är helg nu. Lördag imorgon, jag kan göra vad jag vill. Även fast det egentligen är måndag och jag borde väl kanske jobba (om jag nu hade vettiga arbetstider, vilket jag absolut inte har). Så för att fira att jag nu är ledig i två dagar ligger jag och äter kryssningsgodis i sängen. Min mage börjar däremot säga ifrån.. kanske inte konstigt med tanke på att min middag blev en banan och ett glas vatten? Att jag aldrig lär mig..
Hur som haver. Imorgon ska jag leka med min nya bebis. Äta gott och inte göra mer än vad jag verkligen nödvändigtvis måste. Det är ett praktexemplar på en helg gott folk!

.. och just nu är jag så trött att jag inte vet vad jag skriver. Ta allt med en nypa salt så överlever vi alla.


Kommentarer
Postat av: virre

är det bara jag, eller ser din arm sjukt biffig ut?

2008-09-08 @ 15:15:05
URL: http://vvirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0