i like it


Uh, fuck me! Jag börjar bli sjuk! Jävla skit! Utropstecken i mängder! Anyhoo... vaknade helt förstörd imorse. Igår jobbade jag det längsta passet jag haft än så länge. Tufft. Hade så smärtsamt ont i en del av foten när jag väl slutade att jag var tvungen att smeta på lite lokalbedövning bara för att klara mig hem. Och jag ska jobba idag igen? Grattis. Och så börjar jag bli sjuk ja. No fucking way att jag tar en egen sektion idag. NEJ! Är ledig måndag tisdag. Underbart, då ska jag bara ligga och fisa i min soffa. Vila upp mig. Jag är inte van vid det här, okej?

Har haft några tuffa dagar känslomässigt, men nu börjar det räta ut sig igen.


Suck.. nu måste jag börja göra mig iordning. Wish me luck..


Kommentarer
Postat av: virre

söt asiat?

2008-09-07 @ 17:44:00
URL: http://vvirre.blogg.se/
Postat av: virre

Joe?

2008-09-08 @ 01:23:02
URL: http://vvirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0