i get what i want


Ja okej, jag borde verkligen inte sitta här just nu. Jag behöver duscha, pronto. Om jag inte känner för att springa omkring och lukta som en jävla tre rätters meny? För ja, idag vann jag en tävling på jobbet som innebar att jag fick en valfri dessert. Fet som jag är klämde jag i mig en hel chokladmousse med massa grädde. Sen fastnade jag en timme inne på personalrummet och snackade bara skit skit skit innan jag slet mig för att hamna här. Hur som helst. Idag ska jag ut med mina tjejer. Puss på er, men fan ta er om ni åker bort så länge igen.

Kommentarer
Postat av: virre

om du luktar som en tre-rätters så vill jag ha dig? lär ju vara fett nice?

2008-09-21 @ 03:07:21
URL: http://vvirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0