fucked up night


Drömde massa olika sjuka drömmar. Som på något sätt kändes så verkligt att det nästan skrämmer livet ur mig. Kanske borde jag bara öppna ögonen och se vad det är mitt huvud försöker säga åt mig? Shit the same.. just idag ska jag som sagt bara njuta av att jag faktiskt är ledig, har träningsvärk i armar och ben (av att jobba! WOHOWHWOWH) och att min kamera är good to go. Det enda som lockar mig att ta mig ur min fantastiska säng är att ta en promenad i det underbara vädret ner till ICA. Köpa massa skit att äta och kanske några pinnar. Okej, FY mig men det blir lätt så. Nej det lät som en otroligt dålig ursäkt.. så skit samma helt enkelt.

Kanske ska ta mig till dadda och krypa ner i hennes säng istället? Ska se om jag orkar efter min entimmas dusch. Återstår att se.. spänningen är oliiiiidlig!

Kommentarer
Postat av: dadda

att krypa ner i min säng låter som en otroligt bra idé.

2008-09-08 @ 14:52:31
URL: http://metrobloggen.se/dadda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0