egen nyckel


Jag vill verkligen inte inte inte bli sjuk! Buh. Ska jobba fyra dagar i rad nu, tog extra pass på lördagen bara för att dra in lite mer pengar. Måste väl passa på nu när jag faktiskt trivs så bra som jag gör? Hur som haver. Huvudet är ett enda virrvarr av spindelnät. Just nu ligger jag i sängen och tittar på Sailor Moon. Pratar lite med D också såklart.

Igår var jag hemma hos Josefin. Hon har flyttat hemifrån till en apfin lägenhet. Det där suget om att få något helt eget greppade tag i mig så hårt att jag höll på att kvävas. Men, jag vet att jag klarar mig hemma ett tag till. Jag har mitt lilla krypin här hemma, and i like it.

.. skriiiiiiiivtorka. Det här jag skrev nu kunde jag lika gärna struntat i att skriva. Fullständigt utråkande och jävligt. Ska skona er från mer, puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0