cheer-up-hug


Jag haataaar att jobba stängning.. buhu. Men, nu är det gjort, jag är hemma i min fantastiska säng, har fått mat i magen och räknat min dricks. Ja, jag hämtade ut min dricks idag för första gången. Attans i min rumpa! Nu står jag mig minst sagt tills lönen trillar in. Idag fick jag min dos av en lite väl påverkad herre. Jag var trött, det var precis innan stängning och jag sa precis vad jag tyckte och tänkte. Men med ett leende såklart. Tydligen tyckte han att jag var härlig, så jag fick en massa dricks. Vilken grej. Skulle blivit Ducken ikväll, men jag kände att jag ville hem. Även om mitt hjärta snusade hemma i sin egen säng.

Nu pratar jag verkligen i min nattmössa. Ska behålla känslan av dagen i magen så länge som jag bara kan. Puss på min mysiga kudde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0