äntligen!


Somnade mitt i allt. Missade att åka och hämta min post hos mamma, sitter mest och har grym frossa inlindad i två täcken. Pojkvännen är ute för att köpa lite föda, söt som han är. Har umgåtts med min D idag. Mysigt värre. I love you. Vi ska dessutom antagligen till Norge inom kort. Intressant.. har aldrig satt min fot i det landet förut.

Och på tal om att åka iväg, jag ska till Emma! Sitter och tittar på bussbiljetter nu, så fort jag har bytt bort mitt fredagspass så bokas dom! Jag har saknat henne massa, ska bli mysmysmys.



Kommentarer
Postat av: Emma

Aaaw!! Sötnos! :D jag kan inte fatta att det är sant att du ska komma hit! :D:D Kommer bli massa mysigt! <3 Du får inte glömma Sailor Moon-boxen och våran t-shirt! :D

2008-09-28 @ 23:24:53
URL: http://emmafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0