and i broke the rules for you


Jag riktigt känner hur febern börjar inta min kropp. Det är ett helvete. Fick sluta tidigare från jobbet för det. Men jag är lycklig ändå, för imorse pungade jag upp en hel jävla kolosal hög med enkronor på disken i topshop. För att få det sista paret av mina skor. DOM ÄR MINA MINA MINA BARA BARA BARA MINA!  Ihihih. Okej, jag är galen galen. Plus att jag säkerligen feberyrar nu också, klart att det trappas upp lite då. Sitter hemma hos dadda nu, ska åka hem om en stund. Snart ska jag skryta med mina nya skor här också, med bilder såklart. Men jag skulle aldrig fått tag i dom om det inte vart för mitt hjärta. Han är det bästa som finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0