you are just a lie


Hej och puss å hela fadderullan. Gissa vad? I väntan på Hannah och middag har jag hängt inne på tshirt store. I nästan tre förbannade timmar. Fast det enda negativa med frågan var att jag fick ont i knäna. Annars var det bara trevligt sällskap. Kan knappt tro att männskan faktiskt kände igen mig, meeen visst va. Kände mig allmänt.. ensam i vissa stunder, men kom över det genom att skratta åt mig själv. Som alltid.

Nu hur som helst, är lite pömsig, sitter hemma hos Hannah och lyssnar på när hon och Thereza fnissar i sängen. Jo visst. Imorgon kommer Emma (okej, förlåt, hon kommer ju faktiskt inte ensam! Patrix kommer minsann också!), och så blir det lite sista minuten reunion på metro. Härligt härligt, men farligt farligt. Jag är lite off idag, förlåt. Har haft en dålig dag, med höjdpunkter (som alltid).

Har lite annat inom mig som bara vill.. spricka. Men, jag har bättre saker för mig. Kan man säga..?




Kommentarer
Postat av: Emma

Men jag kommer ju inte ensam.. ;)

Längtar massa tills imorgon! :D :D

Puss!!

2008-10-30 @ 23:50:38
URL: http://emmafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0