well i'm an idiot for you


Har nu suttit och fånglott på den här blanka sidan i.. en timme och femtio minuter. Pillat mig i naveln och dragit ner tangentbordet i famnen. Funderat på att gå och lägga mig. Jag är trött och hungrig, men varken sömnig eller sugen. Dilemma. Borde gå och tvätta av mig sminket, som jag nu kom på att jag inte ens har satt på mig idag. Idag har jag vart riktigt bakom flötet. Vart förvirrad hela förbannade dagen för ingen anledning. Trött i kroppen, ont i ryggen. Inga tankar får plats i huvudet, inga tankar vill finnas i huvudet. Jag vet vad jag ser men jag tar inte in det. Jag vet inte vad jag känner men jag fylls av det. Och allt mittemellan är ett enda stort virrvarr av fyrtioelva olika presentsnören i olika färger.

Nu blev jag så trött. På mig själv. Jag ska ta mig i kragen och dra mig till sängen, klubba ner mitt sinnesjuka sinne och sova bort några timmar.




 

i'm beginning to like you, so you probably won't get what i'm going to do
i'm walking away from you, and it probably don't make much sense to you
but I'm trying to save you
from all of the things that i'll probably say or do


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0