"lille magnus, dililililili"


Vaknade av att någon pussade mig i armvecket. Inte Dadda heller, Rocky hade stulit hennes plats och var på myshumör. Så efter en minut eller två var jag dränkt i hunddreggel. Inte lika mysigt kanske.

Showen igår var asbra. Vi låg stundom och grät halvt under stolarna, stundom kunde vi inte andas. Så som det ska vara! Vinglade omkring på våra klackar och såg allmänt äggfulla ut. Jag har inget intressant att skriva alls. Igår var vi ute till 3 och träffade olika människor. Svinkallt, så till slut kände jag varken mina fingrar eller tår. Var stensäker på att min förkylning skulle trappats upp idag istället för att lägga sig som den borde, men jag hade tur antar jag (PEPPAR PEPPAR TA I TRÄ). Åker till jobbet om en halvtimma. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Sandra Ajax

Hej! Vinnaren i smyckes-tävlingen på min blogg är nu dragen. Om du inte vann så önskar jag dig bättre lycka nästa gång & en fin helg! (Jo, det här är ett sånt där opersonligt massutskick - men liksom hey, jag har inte all tid i världen att skriva personligt till alla 76 pers som deltog i tävlingen. Tyvärr. Även om jag hade velat) Kram!

2008-10-11 @ 12:58:28
URL: http://sandraajax.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0