i could say i'm sorry. but i'm not


Sitter uppe. Borde sova, men nackdelen med att jobba där jag jobbar är att man aldrig kan slappna av förns.. MINST 3 timmar efter man har kommit hem från jobbet. Lagom kul. Så, jag håller på att packa upp och ner lite olika kläder som jag inte kan bestämma mig för vad som åker med. Kommer antagligen bli allt för mycket för tre små dagar. Hur som haver.

På tal om inget så klippte jag mig idag. Spännande va? Jag känner mig som hon från Kill Bill. Eller, mitt hår känner sig så iaf. Fick lite compliments på jobbet. Blev glad. Även om jag har vart riktigt tankspridd. Till och från har jag vart helt i min egna värld. På gott och ont. Funderat för mycket. Sparkat mig själv. Gjort saker utan att tänka efter, som börjar få lite fundersamma konsekvenser. Hur som helst.

MÅSTE sova nu. Eller snart. Ska bara visa en vän min nya frisyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0