she needs to be scared, and so do you


Ont i min lilla kropp. Tänkte gå och klippa av mitt risiga hår idag, men det blev imorgon istället. Så kan det gå. Varför skulle alla drop-in klippa sig när jag hade tänkt det? Vilket jävla sätt. Hur som helst. Sov lite för länge. Skyndade iväg för att möta S. Hade en mysig dag på stan.


Nu tvättar jag. Ska packa lite, sen ska jag lägga mig innan jag piggnar till och är vaken till 4. Imorgon blir det klippning, jobb, hem bums i säng. För klockan sju på fredag morgon kommer min skjuts till stationen, sen är jag på väg bort från huvudstaden. Kanske blir bra för mig, för oss? Lite distans i huvudet. Behöver få tankarna på annat, just nu tillåter jag mig inte riktigt att se åt det hållet. Det skulle jag inte klara av. Men jag saknar dig. Mest hela tiden.. Kort och gott..



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0