i'm breathing in deeper then i've ever done


Okej. I'm up. För länge sen, faktiskt. Klockan är över fyra, jag borde börja göra mig iordning snart. Småfnissar åt en löjlig kärlekstjafsmjäkfilm. Vad gör man inte? Surfar hemnet i brist på annat. Ja, ge mig en trisslotts vinst på några hundra tusen så kan jag välja och vraka bäst jag vill. Men fuck it, jag får väl klara mig på min lilla lön. Woho.

Anyhoo.. Nu ringde Malin. Hon har fått höra att våran mobilmodell suger. Men det gör den, även om ingen av dom förbannat ofuntade försäljarna inte vill erkänna det. Jag måste skaffa mig en ny mobil. När jag orkar lägga pengar på det. Först ska jag slänga pengar på en tatuering, en vinterjacka, blabbalbalal. Sen julen som kommer snart. Två månader? Vad är det för crap.. Får se vad jag tar mig till då. Alltså är det en senare fråga, ett senare bekymmer.



Kommentarer
Postat av: virre

vad ska du tatuera? (:

2008-10-30 @ 00:12:42
URL: http://vvirre.blogg.se/
Postat av: pickleeeeeeee

2008-10-30 @ 16:17:33
Postat av: "gurkin"

I loooove you!!!

2008-10-30 @ 16:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0