i'm begging you for it


Jobbat tolv timmar idag. Nästan, om man bortser från pausen mellan 2tiden och 6. Men då sprang jag och Jocke på ärenden för jobbet i alla fall. Tack, fyrtio minuter ledigt. Tack. Tog en paus i ärendespringandet och kikade in i en rosaludigtporr butik. Mest för att Jocke ville, inte ville, ville ändå. HiHiHiHi kom det mest från hans sida där inne. Sen blev vi bjudna på mintpastiller i formar av snoppar, och det var ännu mer HiHiHiHi enligt Jocke. Pet där, HiHiHiHi, titta där, HiHiHiHi. Som ett stort litet barn.

Just nu sitter jag och nynnar på min egna lilla version av älskade ängel. Var lite bakom flötet den dagen den texten rullade in i huvudet på mig. Bakis dag i borås med prinsesstårta;


Älskade ängel, dududururu. Du e stor och stark och trygg, hos dig så e jag snygg för du är ful, dudurururu. YEAH.

Kommentarer
Postat av: Carina

Vad är det du jobbar med? :)

2008-10-21 @ 21:24:21
URL: http://vilopaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0