there's a riot inside me breaking out


Hade nyss en släng av panik. Insåg att jag inte hade mina bussbiljetter där dom var när jag sist minns att jag hade dom. letade igenom väldigt många tänkbara ställen, men icke. Hittade en mystisk påse som har stått här ett tag, S lämnade den här minns jag. En påse i en påse. Jag borde anat vad som låg i den och tagit upp det för länge sen. Men det har undgått mitt huvud. Inte bara mitt, med tanke på att herrn tydligen glömt bort att dom fanns? Hur som haver, nu är jag lite snurrig efter att ha kastat ut svettiga (fortfarande?!) mögliga träningskläder med tillbehör.

Föressten, biljetterna är hittade och jag andas igen.




(Jag vet att jag inte ska skriva om det än, men nu är det en liten svacka och jag saknar dig. Så himla mycket. Du sover nu, jag vet det eftersom att jag försökte ringa när jag hittade påsen, för att meddela att den finns här, att jag antagligen är förgiftad av dom, och att jag älskar dig. Måste få skriva av mig, jag kommer sprängas med tanke på att ingen annan är vaken nu och kan höra på det heller.)


Kommentarer
Postat av: Emma

Underbar rubrik! Muuh! <3

Tur att du hittade biljetterna hjärtat! Nu är det inte långt kvar! I övermorn! Miiih! :D

2008-10-15 @ 07:40:50
URL: http://emmafransson.blogg.se/
Postat av: Samuel

Hur kan du sakna mig efter den upplevelsen?



Jag saknar dig.. Ibland undrar jag hur jag ska klara mig.. Älskar dig <3



(fan, jag letade precis efter mitt svarta bälte... så det var där dom var :) )

2008-10-15 @ 08:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0