status update:


Fortfarande snuskigt sjuk. Ligger i sängen och tittar på Sailor Moon. Vad händer när jag har gått igenom alla 200 avsnitt? Vad ska jag då titta på? Jag hatar att jag inte ens kan äta ordentligt. Mår bara illa så fort jag ställer mig upp. Antagligen för att jag tryckte i mig mitt penicillin piller (som luktar anus, bokstavligt talat) utan något i magen. Jag blev varnad för det, så jag får väl skylla mig själv. Även om jag inte vill. Så jag skyller på pillerna istället!


Längtar tills jag ska sätta mig på bussen. Jag tycker om att åka iväg. Den där kvillringen som slår till i magen, att få krypa ihop på ett säte och se världen åka förbi utanför. Och få filosofera för sig själv. Och såklart så ska jag få träffa min sötaste Boråstjej!


Kommentarer
Postat av: Emma

Sötaste söta! Bli frisk nu!!

Jag längtar sjukt mycket till den stunden då du kliver av bussen här i Borås och jag bara får krama om dig igen!! :D Få tiden att gå fort! NU! <3<3

2008-10-07 @ 15:36:06
URL: http://emmafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0