so i made up my mind?


Fyfan vad jag vaknade sent idag! Inte okej att sova ut när jag är här.. Men nu finns det inte mycket att göra åt saken. Får ha det extra extra kul ikväll. Men det blir nog inte så svårt. Blev lite panik att göra sig iordning nu i och för sig.. Jag har precis klivit ur duschen och Emma avverkar den punkten nu. Hm? Samtidigt som vi borde hinna äta något innan också. Men vad gör man inte!

En underlig sak; kanske blir mer finbesök från sthlm? Om så blir, vi älskar spontan grejer! Men att åka till Danmark mitt i natten slår mig som ganska underlig. Har man kul har man. Nej, jag måste dra på mig några vettiga paltor nu. Hoppas ni får en lika bra lördagkväll som jag kommer ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0