måste jag ta sönder dig


Okej, stress stress. Vaknade försent imorse, låg kvar och kramades så länge som jag vågade innan jag kilade ut i värdelösa vädret. Sen blev det hem och i stress plocka ihop grejor och kasta sig själv i duschen, sen stress till min D och nu lite stress om vi ska hinna äta innan allt. Haha, vilken bra start!
Dagen kan bara bli bättre, säger jag med ett leende.

Igår var jag lite allmänt slak för att jag kände av halsflussen igen. Men även om kvällen i sig var sjukt slak och långsam så hade jag det riktigt bra ändå. Pratade massa med Lina som jag inte träffat sen Arvika, sedan alla de andra därifrån. Gamla högstadie vänner kom även förbi lite sådär bara och vi tog igen dom senaste tre åren. Vid två tackade jag för mig och trippade mot mitt hjärta för att krypa ihop intill honom och sova. Och så flyttar vi upp på sidan för resten av dagen! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0