it's far to early to think about that (but i am)


Jaha, och nu nös jag ner hela skärmen. Mysigt värre. Har trippat omkring på jobbet idag, fått höra att jag var söt. Rodnade nog genom mina redan tomatröda kinder, men det är kul att höra. Sen blev jag nertagen på jorden igen då Jocke så snällt sa att jag var helt horribel. Tack.
Satte mig nyss ner och kikade hur mycket av min dricks jag har kvar. Den som jag hämtade ut i fredags då. Av 2000 pix har jag kvar cirkus 1300. Vad fan har jag gjort? Kommer upp i några hundra lappar, men helt. Fan vad jag är kass. Måste skaffa ett hänglås på min plånbok. Imorgon ska jag slita igen. Springpass. Vad ska jag göra under min brejk? Klippa mig kanske? Göra av med mer pengar? Fisa på en sten? Återstår att se..




























.

Kommentarer
Postat av: dadda

ASSSÅ HAAAAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA JAG HÖLL PÅ ATT SPRUTA UT MUSLI HUR NÄSBORRARNA HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA FISA PÅ EN STEN HAHAHAHHAHAHAHAAAAAAAAAAAAHHAHAHAA

2008-10-01 @ 23:56:17
URL: http://dadda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0