i smell like candy


Ja, okej jag kan inte sova. Jag har försökt. Slutade med att jag slog på Garden state. Packat klart har jag nu iaf, tror jag? Ätit lite puffar. Kramats med min studentnalle. Insett att jag ska upp om 2½ timma. Får lite ångest i magen. Kommer dreggla ner hela sätet i min sömn. Mysigt.

MEN okej, min väska är för liten? Den ser stor och rymlig ut, men den LJUGER. Den är apliten. Peta ner en resetandborste och lite kläder så låter det i sömmarna när man stänger den. Suck it. Finns inga större väskor heller. Så länge jag inte vill ta min resväska. Men det känns lite komplext. Hur som haver. Mina puffar är slut, min mobil är tyst. Jag börjar bli lite trött i ögonen. Dags att slå kudden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0