catch the sun, before it's gone


Egentligen borde jag vara på väg i full fart upp för backen mot bussen till jobbet, men istället sitter jag här. Barfota och sippandes på te. För faktiskt så skolkar jag inte (höhö) utan jobbet ringde och frågade lite om jag inte ville börja en halvtimma senare? Jo tack som frågar, det gör jag gärna. Lite kinkigt att jag inte sov en halvtimma till då.
Det är grått och tråkigt ute. Kallt och småblåsigt. Eller okej, blåsigt.

ÄN så länge har jag inte lessnat på min nya frisyr. För att göra alla nyfikna glada (ZzzZ) Och jag har hunnit ha den i över en vecka nu! Jag får alltså inte raseriubrott på mornarna för att den inte lägger sig som den ska, eller tröttnar helt totalt genom att snurra upp den på ett hårspänne. Oh no, nu fan ska jag vinna!.. Crap. Nu måste jag bli klar till bussen går i alla fall.. Prf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0