but oh honey please


Hemma från jobbet. Med mössan kvar i min ägo! YES! Hur som helst. Gick bra, blev inte alltför upptriggad som jag brukar, även om Ester ganska ofta beordrade mig att stanna och andas. Men det var inte lika hemskt som vanligt! Just nu sitter jag och pimplar cola medan jag tittar på.. ja gissa vad. SM självfallet. Imorgon ska jag ta det lungt, sen föra ett jävla liv på The Phone House, kanske åka och köpa något på Adidas outlet, för att sedan åka och jobba på Snapsis. Vilket kolugn dag.. jösses. Sen på torsdag blire komik i allra högsta grad med min älskade D! Hoho, ska bli sjukt kul. Nu däremot är mitt avsnitt färdigladdat. Så bloggen är bortprioriterad som fan. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0