åttonde i tionde tvåtusenåtta


Okej, hemma och har mat i magen. Måste bara andas lite, höll på att svimma inne i stan. Så om jag får lägga mig ner nån halvtimma så borde jag vara fit for fight igen.
Jag har fått ut min mobil! Ish! Eller rättelse, jag har fått en ny mobil. Tydligen hade min mobil blivit stulen då den var på service för allra sista gången. Antingen är det någon otrolig tajming, eller så ljuger dom öronen av mig. Men eftersom att min reklamation blev avslagen, och det här resulterar i att jag får en ny mobil, så ingen hör mig klaga. Annars har jag gått omkring lite överallt med hjärtat. Mysig dag. Förutom i slutet då. Nu måste jag passa på att vila medan jag har tid.

Kommentarer
Postat av: ---

Ja jag är med :)

2008-10-08 @ 20:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0