all that she wants


Dra mig baklänges och rulla mig i avfallskvarnen. Lunchpasset gick amazing, sprang sedan ärenden i någon timma för att återvända till jobbet med ett fungerande bankomatkort (äntligen), en mössa (som förövrigt inte var till mig) och två bussbiljetter. Ja, nu har jag köpt dom Emma! Så nu finns det inget som kan stoppa min resa till dig!
Sen kraschade min dag totalt. Kaos. Panik. När ett bord med kacklande hönor sedan fick för sig att klaga öronen av mig ville jag bara gå bakom köket och gråta en skvätt. Men icke. Snart la sig allt och jag linkade omkring med min fot som på tal om inget bara blir värre och värre. Kanske ska göra något åt saken snart.

Hur som helst. Nu ska jag snora klart och krypa intill min kudde och sussa. Imorgon är det jobb igen, tjohej!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är så fruktansvärt glad att du kommer om två veckor! Orkar inte vänta.. <3



Hoppas din dag på jobbet blir bättre imorgon!

PUSS!

2008-10-03 @ 00:31:01
URL: http://emmafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0