you've found someone who does it better


Jag har inte haft tid, ork eller vilja. Därför har det vart dött här. Hur som helst, nu är jag ensam efter att ha haft ett sött entourage efter mig hela helgen. Var motigt att börja jobba igen. Otroligt. Med ett besked i nacken från måndag morgon var det nästan värre. Men, jag har slutat gnata det i huvudet, och idag var det bättre. Sjukdom ligger och lurar i och för sig, det är väl inget att hurra över. Det var en bra dag idag hur som helst, även om det innebar för mycket sömn och huvudvärk. Gottade mig i läsk, glass och annat. Underligt att jag inte är smällfet med andra ord. (Livet är för kort för att inte äta gott, humdidum).

Jag kanske flyttar? Flyttar?! Kunde nästan inte fått något bättre nu. Så, morgondagen blir till att städa, tvätta och handla. Husligt värre. Som vårat bak i helgen. Här är en bild full med kärlek därifrån, för nu ska jag titta på SM.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0