you make my heart go seven eight nine


Happ, nu sitter man vaken med sailor moon och en kexchoklad i sängen. Jo, tack, jag är otroligt stolt över att jag somnade i tid, vaknade nu och inte kan somna om. Tack.

Pratade med min D i telefonen nyss. Var länge sen känns det som. Sen jag började jobba har det blivit mindre tid över, också ork. Och det gräver ett hål i mig som förblir tomt tills jag träffar henne. Sedan varje gång jag åker ifrån henne töms hålet, än en gång. Men imorgon får jag träffa min finaste igen. Och hålla om henne, försöka skydda henne från allt det där onda. Det som kan vara så fint, så mjukt och sockrigt underbart. Men som i de flesta fall slutar upp med att man mår så dåligt att man mår illa, fosterställning och tårar i mängder.



 


jag älskar dig

.


Kommentarer
Postat av: dadda

Jag älskar dig med.

Vet inte vad jag skulle ta mig till utan dig. Sitter med tårar i ögonen och darrande haka när jag läser det här nu. om och om igen.

2008-11-26 @ 10:41:35
URL: http://dadda.devote.se
Postat av: Carina

Ja. Den här gången spikar vi allt. Dag, tid och plats. ;)

Jag kan rätt mycket nu ända fram till jul, har bara några få tal jobbdagar i veckan fram tills dess. Så beror på när du kan! :) Kram.

2008-11-26 @ 11:09:35
URL: http://vilopaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0