you make it seem so easy


Idag, den 24 november, är det exakt tre månader kvar tills jag fyller tjugo. År. Tjugo år gammal. För det är just gammal jag känner mig. Pratade med en annan, som tydligen haft exakt samma dilemma som mig. Den här lilla ångestkänslan. Jag har mest bara ångest över.. över att gå ur tonåren. Men jag har tre månader kvar på mig. Jag får väl "njuta", eller vad man nu ska kalla det. För jag fick även höra att den går över ganska fort. Så länge man inte låter den ältas. Jag får ta det som det kommer. Som jag gör med det mesta. Ibland.



Kommentarer
Postat av: Sandra Ajax

Jag tycker 19 låter otroligt vuxet och lite gammalt. Men man vänjer sig väl? Precis som man gjort innan, med alla åldrar :)

2008-11-25 @ 20:59:56
URL: http://sandraajax.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0