muh!


I'm sick as a fuck. Typ. Har legat i feberkoma tills nån gång på kvällskvisten då jag blev väckt av mat och filmer. Ish, det var helt underbart. Det är nog just det jag kommer sakna. När det väl händer att jag får mitt eget, kommer jag bli jävulskt sällskaps sjuk. Bara så att alla är medvetna om det? Kommer bjudas på pyjamasparty varje dag. Nästan. På tal om sådant så har det har inte blivit så mycket städa och sådant husliga ting för mig de senaste dagarna. Har mest bara sovit och jobbat, roligt nog. Kanske måste ta tag i det här nu, så att jag inte står där i sista sekunden och katastrofen är ett faktum. Kanske.

Idag fick jag bilderna från Emmas kamera från deras äventyr här. I miss. Sooo much. Buh.




(psst, visst är våra mössor sådär jätte fina?)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag saknar dig massor gumman! <3 Snart ses vi igen!

Våra mössor är de finaste mössorna! <3



Kärlek!

2008-11-07 @ 00:50:35
URL: http://emmafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0