you'll need another toy, when i drop you boy


Nu har jag målat mig så svart som jag bara kunde. Kom hem och mådde.. konstigt. Tog hand om mig själv på ett sätt jag inte gjort på alltför länge. Badade länge med tända ljus och en jävla massa skum. Vad jag aldrig tänker på är att jag tröttnar ganska snabbt på att ligga där och koka i min egen smuts. Fast nu låg jag kvar tills jag hade blivit ett litet russin. Målade mig svart, ska alldeles snart gå och äta lite innan jag kryper ner i sängen och slår på SM. Får faktiskt äran att krypa ner i min egna säng inatt. Istället för en obekväm skinnsoffa.


En sån där kram kan göra mycket. Fyllde mig med värme medan jag gick genom snöstormen. Bokstavligt, jag och Moa höll på att blåsa åt fanders när vi klev utanför dörren. Mysigt med sällskap hem, känns drygt att åka jämt och ständigt ensam. But no more! Eller jo, för vi jobbar aldrig tillsammans. Där sket det sig.


 

Nu kommer vi till något extremt lyckopiller. Emma kommer hit två helger i rad! Jag hatar att hon är därborta, så långt borta. Jag vill ha henne nära, så att när hon är ledsen kan jag mer än bara säga ord. Jag kan visa. Och när hon är glad kan jag faktiskt le tillbaka. Utan att behöva säga något för att visa hur lycklig jag är över att se henne le. Med sig första gången har hon en annan tös, andra gången hänger Sebbe med. Kan jag sluta längta? Dum fråga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0